Reklamace a vrácení zboží

Pro náš tým Emtéčko je nejdůležitější Vaše spokojenost. Pokud Vaše zásilka není v pořádku a nebo jste objednali jiné zboží než jste chtěli, nic se neděje, níže Vám poradíme co u jednotlivých situací musíte podniknout.

Balík je viditelně poškozen?

V takovém případě zboží od přepravce vůbec nepřebírejte a neprodleně nás kontaktujte na tel. čísle 727 130 900.

Balíček vypadal na první pohled v pořádku, ale zboží je poškozeno?

Pokud zjistíte poškození zboží při jeho rozbalení, tak nás neprodleně kontaktujte do 24 hodin od převzetí zboží na tel. čísle 727 130 900, nebo nám napište zprávu na email: eshop@emtecko.cz .Zašlete nám číslo objednávky, název zboží a hlavně fotku poškozeného zboží. Poté Vás budeme kontaktovat a rozhodneme co dál, jestli Vám pošleme hned nové zboží či vrátíme peníze.

V balíku nebylo vše co jste si objednali?

Neprodleně nás kontaktujte (do 3 pracovních dnů) na tel. čísle 727 130 900 a my vám zboží hned na naše náklady zašleme.

Zboží které jste si objednali Vám nevyhovuje?

Zboží, které Vám nevyhovuje nám můžete obratem zaslat hned zpátky do lhůty 14 dnů od převzetí zboží dané zákonem. Při takto vráceném zboží nám zašlete s balíkem vyplněný formulář o odstoupení od smlouvy, který stáhnete zde.

Zboží vykazuje vady?

Takové zboží, které se jeví jako nefunkční, nám zašlete zpět s vyplněným reklamačním formulářem, který stáhnete zde a informujte nás o tom telefonicky na tel. čísle 727 130 900 nebo emailem na adrese eshop@emtecko.cz.

 

Pokud máte nějaké dotazy ohledně reklamací nebo vrácení zboží, určitě nás kontaktujte na tel. čísle 727 130 900 nebo na emailové adrese eshop@emtecko.cz

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz
×

Splátková kalkulačka ESSOX